Loek2 Geplaatst: 12 januari 2005 Geplaatst: 12 januari 2005 Met de samsung was ik zo klaar (enkele seconden) Nu doet de DB er al 30 minuten over om een 160 gb hdd van Seagate te installeren (CE 160 gb) is dit normaal?
Crest Geplaatst: 12 januari 2005 Geplaatst: 12 januari 2005 Citaat: Met de samsung was ik zo klaar (enkele seconden) Nu doet de DB er al 30 minuten over om een 160 gb hdd van Seagate te installeren (CE 160 gb) is dit normaal? Nee, da's niet normaal. Ik had ook eerst een Samsung 160 GB en nu een Seagate 16 GB. De Samsung had ik als master ingesteld. De Seagate moet je op cable select zetten. Dan is ie binnen notime geformatteerd (1 minuut).
Gerard - (GTB) Geplaatst: 12 januari 2005 Geplaatst: 12 januari 2005 ik heb er ook diverse hdd's ingehad, en dat formateeren ging altijd snel. ze stonden wel allemaal op master. Groetjes, Gerard (GTB)
Loek2 Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Geplaatst: 12 januari 2005 nu kan Flashwizard de hdd niet meer vinden, toen de hdd ingesteld was op Master kon dit nog wel. Het formateren (met cable select enabled) duurt heel wat korter (5 minuten t.o.v. 40 min)
Loek2 Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Geplaatst: 12 januari 2005 toen ik het nog op master had, werd de format uiteindelijk afgerond en werkte flashwizard gewoon. Met cable select werd geen schijf ondekt. Ben nu weer aan het formateren Ext3 lukt alleen... (1.07.4) nfs word niet goed ondersteund (fout melding van DB)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen