Gast Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 Hallo allemaal, Ik heb gisteren de nieuwste vertaling van Josje er in gezet (Humax 5400Z), en dacht zal er ook nog even de nieuwst van PET123 in zetten. Nu heb ik waarschijnlijk op de verkeerde knop in de upload software gedrukt (pc-HUMAX?) met als gevolg dat mijn Humax geen enkele sateliet posietie meer kan vinden. Het was donker buiten, dus kon ook niet zien of hij draaide, maar als ik van b.v. van Astra naar hotbird zapte, gaf hij enkel no or bad signal. Opzich al vreemd, want ik heb toch echt de Josje vertaling er in zitten dacht ik. Maar goed...dacht dan zet ik de posities er wel met de hand in. Helaas, wat ik ook probeer het lukt me niet. Dan u de echte vragen: 1)Ik kom geen wijs uit de handleiding van de Humax op manueel posities vast te leggen. Lukt me wel bij een willekeurige sateliet, maar dus niet bij meerdere. Is steeds de vorige weer weg! Wat doe ik fout? 2) Is er een manier om in 1 klap alle posieties weer in de humax te zetten zonder ze 1 voor 1 te moeten zoeken met de hand. Is dit (als het kan tenminste) een bestandje, of is het iets wat eigenlijk al vast ingebakken is in de firmware? (of settingslijst?) Jullie zien...ik ben een leek, maar ik heb echt goed gezocht, maar kan weing tot niets vinden. Alvast dank voor de eventuele reakties. Marcel.
Bonanza Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 Je moet de goede settingslijst zien te vinden. Als je de juiste settingslijst hebt draait de rotor vanzelf naar de juiste sat. 786106-toh3x_45east-43west_diseqcmotor.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen