bck Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 Goedendag, heeft iemand enig idee wat de standaard code is die zit opgeslagen in de Pioneer S300NL ? Ik probeer nieuwe kanelen in te laden maar heb daarvoor de code nodig. Helaas heb ik geen enkel idee wat die code is. bvd bck
spirit_rules Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 probeer eens een andere kaartje in te stoppen.... en dan opnieuw zoeken [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
bck Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Geplaatst: 13 januari 2005 Helaas heb ik de originele kaarten niet voor het oprapen :-) De kanalen doen het ook gewoon maar zijn waardeloos geordend (kanaal 4 en 5 zijn bv overgeslagen en yorin staat er 2 keer in) Om dat dus te verhelpen heb ik de code nodig.... groeten
spirit_rules Geplaatst: 13 januari 2005 Geplaatst: 13 januari 2005 de code staat dus op het kaartje... Als de decoder orgineel is moet er een kaartjje in.. maakt niet uit wat voor een: Seca1, gold, fun... de kanalen zijn zo georderend omdat standaard de lijst van C+ zo eruit zie... Je kan ook alternatieve FW inzetten en dan later met Mes of met service kaart een nieuwe lijst inzetten [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 16 januari 2005 Geplaatst: 16 januari 2005 Als dit een geregistreerde C+ kaart is,deze laten UNLOCKEN bij CanaalDigitaal Idja
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen