Ga naar inhoud

Humax 5400 C+ abbo en Matrix Revolutions???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey

Een Humax 5400, werkt dat als ik een matrix revolutions CI erin steek (mrv2.18 software ofzo) met een C+ kaart?

Komt de initiele aktivatie/pakketaanpassing/maandelijkse update dan netjes binnen?

Moet er nog speciale software in de humax staan? Er staat nu een ToH release uit het jaar kruk op ofzo.

Het hoeft echt alleen heel simpel C+ kanaaltjes only te doen dus geen enkele emulatie van andere pakketten whatsoever.

Wat zijn de instellingen van de CI dan etc om dit te laten werken, als het zowieso kan??

Alvast bedankt voor jullie tips/adviezen

grtz

pheno

Geplaatst:

Als je alleen maar C+ wilt kijken met een org abo zou ik er niet een dure matrix cam inzetten.Hier is een aston 1.05 ruim voldoende.Dit is een puur seca modul en geeft nooit problemen met de maandelijkse updates.Je kunt hierbij je humax evengoed voorzien van de laatste emu-soft.Dan kun je toch nog iets meer zien.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Geplaatst:

Ja maar een matrix revolutions heb ik dus nog OVER

en ik heb geen aston cam's.

Vandaar de vraag of de combinatie op zich gaat werken.

Meer kanalen dan het originele c+ kaartje is niet gewenst zelfs.

Geplaatst:

met de nieuwe TOH 3.3 HOT 3.0 heb je geen abbo nodig of je wil rood blauw en 16:9 zien kan ook met mr rev dus eenvoudig even de hummie met de juiste soft voorzien en de wereld gaat open voor je.

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Geplaatst:

Ja maar het is dus niet de bedoeling dat de hele wereld opengaat.

Het is voor mijn grootouders, mensen van tegen de 90, wonende in belgie, en die gaan nu dus een C+ abbootje (op NL adres) nemen om de bold & beautifull te kunnen blijven zien na de switchoff van irdeto1 aankomende maart.

ze hebben nu een humax5400 (oud model, geen Z), met ToH versie antiek, en een multichoice kaartje wat met .crd's destijds is opengezet voor basispakket.

zodra er rtl4 uitkomt, is het mooi.

c+ abbootje dus, met matrix revolutions cam, v2.17 ofzo.

Nogmaals mijn vraag, want die heb ik nog niet beantwoord gezien: gaat met die combinatie de maandelijkse update voor het seca2 kaartje gewoon goed???

grtz

Geplaatst:

als het een maagdelijke mrev is met ucas 3.0 erop of 3.1 kan je gerust je c+ kaartje erin zetten wordt elke maand netjes geupt.

Dit moet geen probleem zijn.

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Geplaatst:

kun je mij svp eens een pm sturen, had graag iets meer info omtrent deze cam

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen