Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, de laatste tijd krijg ik mijn Nokia 9800 S alleen maar aan het draaien als ik de de Aston 1.5 cam er even uithaal en er weer in steek.Daarna blijft hij prima draaien tot hij uitgezet wordt. Daarna begint het weer opnieuw. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen ? Bv. Software of vuile contacten ? Groetjes.

P.S. De ontvanger draaide prima op S1. Is sindsdien niet meer gebruikt tot nu.

Geplaatst:

Dit probleem heb ik ook ooit gehad met een 9800, uiteindelijk een modificatie uitgevoerd door via een diode 5V op de socket van de cam connector aantebieden was dit probleem opgelost en kon nu zonder problemen in standby gezet worden zonder de cam te moeten verwijderen bij aanzetten.

Ik heb alles al door gespit maar kan de modificatie niet meer terug vinden, mogelijk heeft iemand deze aanpassing nog.

Geplaatst:

HVD, bedankt voor je antwoord, maar er komt verder weinig respons op mijn vraag. Ik wil derhalve de software er opnieuw inzetten.Zelf ben ik na het nodige zoeken en expirimenteren zover dat ik met MMedit de kanalenlijst kan lezen,editten en opnieuw schrijven, maar dan houd mijn kennis ook echt op.In mijn 9800 zit:

Hardwareversie: 1,2

Softwareversie: MA2.0

Bootloadersoftware: 104

Is er nieuwere software en hoe en waarmee krijg ik die erin ? B.v.d.

P.S. De site van Ome Merde is "under construction"

en bij Dr. Hans wordt ik niet veel wijzer.

Geplaatst:

op mijn oude site stond geen mm9800 info, dit zal op de nieuwe ook niet komen. de site heeft wat vertraging opgelopen. ik moet nog één Wanissa onderdeel afmaken en dan komt ie on-line.

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen