Gast Geplaatst: 14 januari 2005 Geplaatst: 14 januari 2005 werkt de newcam ook met de premiere kaartje weet er hier iemand iets over,
Vl29 Geplaatst: 14 januari 2005 Geplaatst: 14 januari 2005 alleen als je de betad.script er bij doet...oja sharen gaat niet met newcamd vwb Premiere Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Gast Geplaatst: 14 januari 2005 Geplaatst: 14 januari 2005 maar bij mij doet het niet met radegast wat doe ik fout als iemand iets van weet hoor ik het graag via de pm.
Gast Geplaatst: 14 januari 2005 Geplaatst: 14 januari 2005 gebruik scam maar es die werkt bij mij ook
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2005 Geplaatst: 14 januari 2005 maar bij mij doet het niet met radegast wat doe ik fout als iemand iets van weet hoor ik het graag via de pm. waarom via PM, mogen wij toch ook wel weten ? heb je je radegast wel zo geconfigureerd dat ie ook daadwerklijk je interne reader uitleest ? je kan via het emu-menu van radegast het e.e.a instellen, bijv. PW kaart in je onderste slot, dan moet je dit met "bottom slot" aangeven in het radegast menu. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 14 januari 2005 Geplaatst: 14 januari 2005 nee dat doe die het niet ik kan niet aan emu komen ik gebruik pli image is een andere oplossing?
Gast Geplaatst: 14 januari 2005 Geplaatst: 14 januari 2005 waar kan ik de rdd fil halen of heb je misschien een link en gebruik aanwijzing?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen