Gast Geplaatst: 14 januari 2005 Geplaatst: 14 januari 2005 Dag, Om irdeto te loggen met de nokia gebruik ik gewoonlijk het programma masterlog van seven of nine. Sinds kort experimenteer ik met het loggen van seca. Nu lees ik met Vgrabber de emm pid uit de volledige datastream en in dit bin-bestand zoek ik dan de instucties die voor mij geldig zijn. Dit legt wel monsterbestanden aan, dus bestaat er ook voor seca iets als masterlog ? Vriendelijk dank
Quassi Geplaatst: 14 januari 2005 Geplaatst: 14 januari 2005 heb al een tijdje niet meer gelogd, weet niet of MasterLog SECA 2 aan kan... maar een beter programma is DVB Logger van NiRvAnA.INC deze kan volgensmij wel SECA EMM's loggen, maarja nu het algorithme nog ;-) Lang-leve de Mediamaster, waarmee (bijna) alles kan :-)
Gast Geplaatst: 15 januari 2005 Geplaatst: 15 januari 2005 Met dvblog heb je inderdaad de seca-emm's, maar het programma raast erdoorheen om enkel te stoppen als je de juiste keys in de .dat file staan hebt. Dat is dus niet het geval. Ik zoek dus een programma waarbij ik het SN en PPUA kan ingeven en dat die opzij gezet worden. Soms laat ik het .bin bestand checken door seca emm extractor 1.23 van Joshyfun. Indien hierin de invoer via scsi poort kon gebeuren dan zou dat prima zijn. Off topic Onlangs ipdvb2000 eens geprobeerd : machtig !
Quassi Geplaatst: 16 januari 2005 Geplaatst: 16 januari 2005 Kan DVBLog dat niet, volgensmij kun je wel de SN en PPUA invoeren, met de juiste gegevens kan ie dan toch de benodigde sleutels (0C/0D/0E) bereken? Hij zet ze dan geloof ik in SECA.txt??? Heb een eeuw geleden wel een key-log-programma geschreven dia via de SCSI-poort de irdeto-key's logt, niet voor SECA... was toen nog te weinig over bekend, en ik ben niet helemaal up-to-date met SECA en SECA 2 helaas, heb wel weer zin om er iets mee te doen eigenlijk, maarja helaas weinig tijd :-(
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen