Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Teletext wordt automatisch mee opgenomen, dus als je weer via je Dreambox de .ts-opname afspeelt, kun je de teletext gewoon weer aanzetten, en heb je de ondertitels!

Geplaatst:

Daarom is de droomdoos ook in Nederland favoriet bij slechthorenden.

Een videorecorder die teletekst op neemt moeten ze nu duur importeren uit Amerika. Een droomdoos is dan net zo duur en veel mooier ...

Geplaatst:

hmm... teletext mee opnemen deed mijn topfield ook al hoor. En volgens mij zowat alle satdecoders die de zenders op eigen harde schijf opnemen. Het teletext-signaal wordt mijn inziens altijd standaard mee opgenomen met de zender. En dat is maar goed ook.

Voor degenen die nederlandse ondertitels wensen bij Travel: ga bij Teletext naar pagina 300 en ga dan twee pagina's omhoog (met je pijltjestoets). En inderdaad: gewoon 302 intypen blijkt niet te lukken. Succes ermee

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Citaat:
Teletext wordt automatisch mee opgenomen, dus als je weer via je Dreambox de .ts-opname afspeelt, kun je de teletext gewoon weer aanzetten, en heb je de ondertitels!

Ah! Inderdaad het werkt: En dat A-Synch zijn klopt ook: Dat los je dus alleen op mbv ProjectX? Gaat dat automatisch of ga je dan nog wat editten?
Geplaatst:

Async van ondertitels op 888 van de BBC ken ik eigenlijk alleen van 'live' ondertitelde programma's. Daar wordt de ondertiteling getypt terwijl er gesprokne wordt, en die zal dus altijd achterlopen. Bij series en zo die van tevoren ondertiteld kunnen worden heb ik dat eigenlijk nooit gezien, maar ik zal er eens op letten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen