Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik heb vandaag een USB stick aangeschaft. Ik heb PLI 0912 met Flashwizzard Pro op de usb stick geïnstalleerd en heb mijn dreambox en opstartmenu meegegeven. Dit heb ik ook met Flashwizzard Pro gedaan, als ik mijn dreambox opstart krijg ik een menu met alle images die gevonden zijn. Tot zover gaat alles goed.

Nu wil ik de nieuwe PLI image vanaf de USB stick starten, dus ik kies deze in het opstartmenu. Ik krijg een kaart van Europa te zien, en dan wordt mijn beeld zwart en reageert mn dreambox niet meer. Als ik vervolgens de spanning er af haal, en opnieuw opstart en de originele image vanaf de flash laad (2.6.8.1) krijg ik ook zwart beeld. Pas als ik de USB stick uit de ontvanger haal, werkt alles weer naar behoren.

Wat moet ik doen om mijn dreambox met USB stick naar behoren te laten werken, zodat ik kan kiezen uit meerdere images vanuit flash of USB?

Groeten Slayer

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Start zonder stick op

Stop de stick erin , mount hem

Ga eens met DCC naar je USB stick

werkt eea ??

desnoods eens helemaal schoon maken: format +mount

en eens even opnieuw.

Geplaatst:

Ik gebruik ook een usb-stick, voorheen wel problemen nu in z'n geheel niet meer.

Reden:

In de flash een originele image van dream versie 108.1

Op de usb met flashwizzard 4.5 bijv. gemini 1.03.

Deze werkt tot nu toe perfect zonder freezes. via de ingebouwde menu's alle zeer recente cams en k*** te downloaden.

Het mooie van flashwizzard is dat je meerdere images op je stick kunt zetten. Advies: probeer de bovengenoemde image eens. De instellingen zoals sat en settings kun je automatisch met 4.5 in iedere nw image mee kopieren.

succes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen