dreamlover8000 Geplaatst: 15 januari 2005 Geplaatst: 15 januari 2005 wel beeld via irdeto emu files zonder wat de configuren. canalplus kaart erin.(seca2) geen beeld op canalplus en nl zenders.wel abbo natuurlijk. the hydra zeus gebruik ik als image. je kunt bij seca keys edit iets invullen. Wat moet daar ingevuld worden? bij orf staan daar pmk files e.d.
Crest Geplaatst: 15 januari 2005 Geplaatst: 15 januari 2005 Citaat: wel beeld via irdeto emu files zonder wat de configuren. canalplus kaart erin.(seca2) geen beeld op canalplus en nl zenders.wel abbo natuurlijk. the hydra zeus gebruik ik als image. je kunt bij seca keys edit iets invullen. Wat moet daar ingevuld worden? bij orf staan daar pmk files e.d. Probeer camx...
dreamlover8000 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Geplaatst: 16 januari 2005 ik wil het lopend krijgen met scam ivm met zapsnelheid. als je van taquila(scam) naar bijv ned1(camx) krijg ik niet in een keer beeld. eerst zappen naar ned2 en dan ned1, dan pas krijg ik beeld. als ik niet van emu hoef de wisselen dan is waarschijnlijk dit probleem opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen