Ga naar inhoud

Dooie Dreambox 5620S????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inmiddels al een Maximum MBT-22 monoblock twin lnb-f astra & hotbird gekocht met een Triax-schotel 80 cm. Ook kon ik de verleiding niet weerstaan om een Dreambox 5620S te kopen. De komende week een hoop te doen dus. Hartstikke leuk vind ik dat ik die Dreambox via de UTP kan aansluiten op mijn computer om zodoende allerlei updates te kunnen doen. Helaas gaf de Dreambox alleen nog maar aan dat hij ging booten...5600 en daarna bleef hij op 4 platte streepjes op het display staan. Bij rebooten door de hoofdschakelaar aan de achterkant uit te zetten, daarna weer aanzetten met powerknop ingedrukt, kreeg ik wel eerst 999 en daarna 9999 maar hij reageert niet op de powerknop of andere acties. Ik denk dus dat ik maandag even terug moet met dit systeem want ik snap niet wat ik fout doe.

Wie herkent dit Dreambox probleem?

groetjes Paul

Geplaatst:

Misschien een heel goed idee van je, maar deze Dreambox komt NIEUW uit de doos. Ik heb deze vrijdag gekocht en nog nooit gebruikt. Lijkt me niet helemaal een tof begin.... of is dit al het einde...?

Geplaatst:

Eerst het programma opstarten en op connect klikken en dan pas de netstekker in het stopcontact steken.. Dan even een erase erover en een nieuwe flash erachter aan dan moet het goed gaan lijkt me..

Greetz Ronald.

Geplaatst:

Citaat:
Dan even een erase erover en een nieuwe flash erachter aan dan moet het goed gaan lijkt me..

Op een of andere manier moet ik altijd 2x een erase geven met Dreamup voordat ik um opnieuw flash, als ik dat niet doe blijft ie geheid hangen tijdens de flash-erase procedure. Dit tenminste voor de 5620S, bij de 7000S no probs.

Met de "root.cramfs" methode geen problemen met de 5620S dan werkt het in 1x goed.

Geplaatst:
Citaat:
Misschien een heel goed idee van je, maar deze Dreambox komt NIEUW uit de doos. Ik heb deze vrijdag gekocht en nog nooit gebruikt. Lijkt me niet helemaal een tof begin.... of is dit al het einde...?

dit heb ik ook gehad, tuner bleek kapot,
heb hem bij de dealer omgeruild voor een nieuwe,
dit duurde wel 2 weken, want ze hadden niks op voorraad...

Groetzels Fleetwood.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen