Gast Geplaatst: 17 januari 2005 Geplaatst: 17 januari 2005 Hallo allemaal . Ik heb mijn Aston 1.05 met org kaart erin zitten . Maar als ik nu naar andere ( geen NL ) zenders zap krijg ik dat de kaart geen rechten heeft ( Daaaa ) hoe krijg ik die melding eruit ?? Ik heb foutcodes al uitstaan bij de settings .... Greetings Fred
Ome Merde Geplaatst: 17 januari 2005 Geplaatst: 17 januari 2005 aston eruit en de interne reader gebruiken. of gebruik je een origineel DMM image ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 17 januari 2005 Geplaatst: 17 januari 2005 Dat zou mooi zijn, maar mijn twee interne card readers zitten ook vol. Voorheen had ik een viaccess card in een ci module zitten, maar aangezien er meer kanalen zijn die ook in viaccess uitzenden dan in seca, heb ik mijn viaccess maar in een interne cardreader gestopt en mijn canaldigital kaart in een aston CI. Ik ben nog geen mogelijkheid tegengekomen om de foutmelding m.b.t. de CI module uit te zetten. wellicht is er toch een mogelijkheid.
Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 Ideetje onder NEWCAMD. Wat dacht je van PREFEREMU parameter. In jou geval op Yes.
Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 gaan we proberen, bedankt! **update** staat er al prefer_emu=yes wellicht dat hierdoor de gewone kaarten in de cardreader geen problemen geven, maar alleen de CI moduel wel. Het lijkt erop dat de CI module buiten deze instelling valt.
Ome Merde Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 als je je CI gebruikt moet je die via je emu-menu ook selecteren. als je newcamd als emu gebruikt zal ie je CI niet gebruiken. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 dan weet ik het niet meer. default emu op newcamd gezet nederlandse kanalen op CI gezet ieder ander seca2 kanaal geeft nu de foutmelding m.b.t. de aston module misschien toch maar switchen naar een conax CI? Volgens mij heb ik dan geen problemen meer aangezien alleen de thor canox uitzend (in ieder geval in mijn favorieten lijst)
Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 Ik blijf ook hetzelfde houden . Ik zit nu in een DB slot werkt inderdaad wel super . Groetjes en Thks Fred
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen