Ga naar inhoud

DTM 2004 box en ZodiacEdit: problemen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Apparatuur : DTM2004 box en ZodiacEdit 6.1.2.

Ik gebruik ZodiacEdit om de kanaallijsten van mijn DTM box aan te passen. In principe is ZodiacEdit enkel geschikt voor een Arion 1900 ontvanger, maar vermits de Arion 1900 een soort van CI versie is van mijn DTM 2004 box heb ik ZodiacEdit getest en deze lijkt te werken. ZodiacEdit laat ook toe om kanaallijsten samen te stellen op basis van sdx files die gedownload kunnen worden vanaf de SatcoDX site. Deze files worden geimporteerd en laten toe om een volledige kanaallijst samen te stellen ipv. per sateliet te scannen op de receiver.

Nu blijkt dat ZodiacEdit perfect werkt mits er gewerkt wordt met een kanaallijst die via Ariter software uit de receiver opgeladen en bewerkt wordt.

Een kanaallijst samengesteld op basis van geimporteerde SatcoDX files werkt perfect in de DTM2004 box, het enige probleem is dat de UCAS emu niet meer werkt, ondanks het feit dat de UCAS emu actief is en alle parameters (nog steeds) aanwezig zijn.

Heeft iemand een vergelijkbare ervaring met de DTM 2004 box en een oplossing gevonden of is er een betere editor dan ZodiacEdit beschikbaar?

Dieselman

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen