m.fokkinga Geplaatst: 19 januari 2005 Geplaatst: 19 januari 2005 Sinds gisteren (keywissel) gebruik ik mijn digitallworld4000 met een irdeto 1 kaart. Daarmee kan ik de nederlanse zenders uitstekend ontvangen. Maar als ik de tv aanzet loopt ie af en toe vast: gaat niet meer van ene naar andere kanaal, niet uit, geluid niet meer te regelen, kortom loopt vast. Ik moet dan even de stroom van de receiver halen en weer aansluiten en dan gaat het weer goed. Etc., etc. Wat zou dat kunnen zijn? Ik heb er software van 0804 opzitten, dus nog niet de allernieuwste. Maar tot nu toe deed ie altijd super. Met de smartcard er in gaat ie deze nukken vertonen. Wat te doen? Meindert
Gast Geplaatst: 19 januari 2005 Geplaatst: 19 januari 2005 hoi,,zet er een andere softcam file in,,zal wel helpen met je probleem en haal die kaart er weer uit:thumb1: sft 2000 met monoblock pioneer 110 nl met monoblock
goudvis Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 er is nieuwe op satbox.nl zet die er maar in dan doet hij het weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen