Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 Bij mij in de familie heb ik een oude oom en die heeft moeite om 3 cijfers voor een kanaal te kiezen.Vaak als hij het tweede of het derde cijfer kiest is de ontvanger al overgeschakeld. Is er een mogelijkheid om eerst de 3 of 4 cijfers te kiezen gevolgd door OK. Ik neem aan dat de ontvanger ook voor ouderen is die niet zo snel meer zijn. Groetjes SONJA
Fiene56 Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 Ik geloof niet dat het kan. Het is toch eenvoudiger om op OK te drukken. Vervolgens in alle rust de zender uit te zoeken die hij wil kijken, en vervolgens weer op OK. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 Zet de gewenste kanalen allemaal vooraan in de lijst, dan is het probleem opgelost .
Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 MELISA,jou antwoord lijkt mij wel het makkelijkst. Ik kan een nieuwe lijst maken met zijn favorieten vooraan,dan kan hij werken met de up en down toetsen. Bedankt voor de tip. Groetjes SONJA
Rootical Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 je moet geen worstevingers hebben wil je de nummerieke toetsen kunnen bedienen van de orginele humax afstandbediening. je zou een universele ab kunnen aanschaffen die goed met de humax om kan gaan, geloof dat er een goede philips daarvoor op de markt is. Die orginele ab voor de humax blijf je mee priegelen daar hoef je geen oude man voor te zijn. Gr. Rootical
CyberSpy Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Kan ook komen door vervuiling van de AB waardoor de cijfertjes niet goed werken, dan is het een zaak van AB openen en de printplaat schoonmaken met wat verdunde alcohol (met water) en de rubbermat (contactjes voor printplaat zitten hier op) ook te reinigen met wat water en alcohol. Maar dat is meestal met hele oude AB's. CyberSpy .... :-0 Dreambox DM8000 HD PVR - 1Tb HDD My Hummie 5K4 was the Best !! Keep on Dreaming ......... :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen