Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 Is het mogelijk om op je PC een andere zender te bekijken met dream TV dan de zender die aan staat op TV? *** onderwerp aangepast. kies aub in het vervolg zelf een duidelijk onderwerp
Geniuz Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 Voor zover als ik weet is het inderdaad niet mogelijk. Echter ik snap denk ik wel wat jij bedoelt. Als je met je dreambox wat opneemt dan kun je d.m.v. kiezen van Multiple Connections onder Common Interface (o.i.d.) instellen dat je kan kijken wat er op dezelfde transponder zit. Zo kun je bij de dreambox dus wel een ander kanaal bekijken dan dat je aan het opnemen bent. Zoiets zou theoretisch ook wel mogelijk moeten zijn met software zoals DreamTV alleen biedt deze hierin (nog) geen ondersteuning. Ik ken zelf ook geen programma dat dat wel zou kunnen. Wellicht eens iets om aan te kaarten bij de maker van DreamTV. Greetz! P.S. Mocht je zoiets vinden, plaats dan even een berichtje. Zoek zelf ook zoiets! Dreambox DM-7000S Amber Display (Gemini 3.6) - Samsung SV1604N 160 Gb. HDD - Stab HH100 - 70 cm. schotel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen