Gast Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 hoi, Laatste gemini versie Cam settings staat op CI. Wil deze kunnen wijzigen naar newcamd of anders. Snap het mechanisme niet kan iemand me op weg helpen.
Gast Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Het antwoord is Blue Panel, daar kun je veel zaken downloaden en installeren. Suc6 met experimenteren, vergeet geen backup te maken, voor het geval het misgaat...........
Gast Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 dat blue panel het antwoord is wist ik echter na wijzigen cam setting blijft de status veld voor current cam op CI staan. Ik wil dus weten wat de handeling is om deze waarde te wijzigen. alvast bedankt.
Amstel76 Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Als je het statusveld hebt geselecteerd moet je even op OK drukken.
Gast Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 nog steeds geen resultaat. Wellicht dat iemand me via yahoo of msn messenger kan begeleiden. Bericht me via PM. Rudy
Ome Merde Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 bij the hydra images moet je het geheel eerst saven met de groene knop. is dit niet nodig voor gemini images ? merDe deze ruimte is te huur
acjos1 Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 goeden middag voor het goed werken van de gemini moet de gemini manager maar een laden en dan instaleren op je pc dan doe deze alles kun je plugins en je keys automatich updaten en instaleren of verwijderen heel mooi en goed prg. warm aanbevolen verkrijgbaar op div.sites grt jos
*cbr* Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Als eerste moet je emu's installeren, standaard staan er geen emu's in. Na installatie van bijv. newcam,scam kun je door middel van de ok toets een emu selecteren en saven. "Dreambox DM7000S, Triax 60cm"
Gast Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 bedankt voor de feedback tis me gelukt met Ihad gemini manager. Leuk zo een tool die interfaced met de DB7000 maar wil toch nog weten hoe deze actie zonder tool had gekund.
Dreamedge Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Citaat: bedankt voor de feedback tis me gelukt met Ihad gemini manager. Leuk zo een tool die interfaced met de DB7000 maar wil toch nog weten hoe deze actie zonder tool had gekund. Je hebt dan 2 mogelijkheden: online en offline. Online: Blue Panel - addon settings - download install - emu - zelf uitzoeken welke -installeren .... Dan de emu kiezen en met de groene knop bevestigen.... Offline: De emu downloaden en als *.tar.bz2 naar /tmp kopieren Blue Panel - addon settings - manuel install .... Dan de emu kiezen en met de groene knop bevestigen.... DM800HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen