alejandro Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Als ik de rrs reader start krijg ik keurig een lijst met adressen te zien maar als ik een feed wil openen krijg ik de melding: error;rss file not found. dit is begonnen toen ik de alternatieve c-panel erop zette. ben nu terug gegaan naar de org. panel,heb inmiddels rss opnieuw erop gezet,zowel manual,alswel via de panel geprobeert.geen succes. Iemand een idee? Vastberaden, geen arrogantie!
hemertje Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 wat wil je lezen met de rss reader? als je hydra plugins bedoelt, deze staan ook op de nieuwe server, rss ff opnieuw downloaden met de nieuwe link erin... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Ome Merde Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 hier precies hetzelfde meegemaakt, sterker nog, geen enkele plugin deed het meer. hydra zeus cpanel -> cpanel van die Duitser (alternatief, zonder medeweten van the hydra) -> the hydra cpanel (updated) en toen werkte alles weer behalve alle geïnstalleerde plugins. ik had geen zin om het uit te zoeken dus heb de zaak opnieuw geïnstalleerd + flash erase (ik had wel de rss-plugin manual gedeïnstalleerd + opnieuw geïnstalleerd, maar maakte niets uit). merDe deze ruimte is te huur
alejandro Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Geplaatst: 24 januari 2005 die routine heb ik ook maar gevolgd, inmiddels ben ik weer online. blijf het toch raar vinden. Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen