Gast Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Domme vraag wellicht, maar ik zie het wel als hij op slot gegooid wordt. Vaak heb ik dat het signaal even wegvalt (windvlaag bv.) en het scherm gaat op zwart. Mijn SRT8000 is dan echter heel passief en laat het daar lekker bij. Ik moet even heen en weer zappen naar een andere zender om het beeld terug te krijgen, als ik niks doe komt het beeld ook niet terug. Als ik dan toevallig een programma aan het opnemen ben, heb ik na afloop een videoband met alleen maar zwart beeld. Mijn vraag nu: zijn er ook decoders die na een uitval het signaal uit zichzelf weer terugzoeken?
Gast Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 De mijne bijvoorbeeld! Even weg door wat dan ook.....ff wachten et voila er is weer beeld
Henri Busger Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 De 3000CI van Opentel, met de storm van eergister was dat wel naar om te kijken, maar hij "recoverde" wel. Alhoewel dit geen pvr-ontvanger is. Heb wel een Xtreme PVR, maar ben vergeten hoe die reageert in een storm. Volgens mij recovert deze ook, maar ben daar niet zeker van. Mvg, Henri Busger Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta
Bigfoot Geplaatst: 26 januari 2005 Geplaatst: 26 januari 2005 Ik heb zelf nooit last van dit probleem gehad, bij alle receivers (ca. 15 types) die ik ooit heb gehad nooit gemerkt. Maar ik moet ook zeggen dat uitval door storm bij mij toch maar enkele keren per jaar voorkomt. Ik denk dat je ook es naar je opstelling moet kijken. Heb je wel de laatste firmware in je Strong?
Gast Geplaatst: 26 januari 2005 Geplaatst: 26 januari 2005 Het was wel bekend bij de 1.3 versie maar ik dacht juist dat dat opgelost was bij de 1.4 versie ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen