Ga naar inhoud

recordings.epl anders dan in /hdd/movie?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren heb ik nog op de valreep een tweede dm7000s aangeschaft. Zo heb ik boven en beneden hetzelfde apparaat en kan ik beiden op dezelfde manier inrichten. Dat is inmiddels gelukt (beiden draaien de laatste PLi). Geen van beiden hebben een hdd ingebouwd, maar beiden mounten een eigen directory van de hdd van mijn pc (dezelfde is geen goed idee omdat recordings.epl niet altijd overeenkomt met wat er op disk staat), en ook kruislings worden ze gemount, zodat ik via de root -> hdd etc ook naar de opnamen van de andere box kan lopen.

Dat gaat allemaal goed, behalve dan dat ik van de andere dreambox gewoon een file-lijst te zien krijg, en ik zou het eigenlijk wel mooier vinden als de box eerst even zou kijken of 'ie in een directory een .epl bestand ziet, en dan die weer zou geven. Zo zou ik ook eigen epl bestanden aan kunnen maken voor bv directories waar ik zelf mpegs in zet. Heeft iemand enig idee of dat op de een of andere manier voor mekaar te krijgen is? Of kan ik op een andere manier zelf zo lijsten maken, zodat ik wat vrijer ben in de beschrijvingen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen