Gast Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Een tijdje geleden is het format van de lijst met opgenomen video bestanden "spontaan" gewijzigd. Aanvankelijk was dit een tabel met op elke regel een opname. Sinds kort is het format een tabel met drie kolommen. Gevolg is dat elke kolom erg smal is waardoor je alleen het begin van de naam van de opname kunt lezen. Ditzelfde format wordt gebruikt in de lijst die je ziet als je alle zenders weergeeft. Wellicht heeft een van m'n familieleden per ongeluk een instelling gewijzigd. Ik heb alle menu's doorgeworsteld, maar niet kunnen vinden waar ik dit kan instellen. Wie kan me helpen? Ik gebruik pli-7000-2410. VinceV
oudeis Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Als je in de lijst zit, druk dan op Video. Daarmee rouleer je door de verschillende weergave mogelijkheden (enkele kolom, 3 kolommen, boeketlijst + 2 kolommen). Dit werkt in radio mode, file mode, en tv mode. - Ruud
Gast Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Great! Dit is het inderdaad. Ik kan me nu ook herinneren dat het ontstaan is toen iemand probeerde video's af te spelen. Bedankt. VinceV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen