Ga naar inhoud

Programma informatie ontbreekt bij PVR5000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Programma informatie ( 2e regel) ontbreekt in de zender-infobalk als ik de MediaHighway-EPG inschakel.

Zodra ik de MediaHighway-EPG weer uitschakel heb ik bij de now or next events ook de programma info (2e regel in infobalk) terug.

Is dit standaard of een bug en/of is dit te verhelpen ?

Geplaatst:

Bij sommige zenders is dit normaal als MHEpg aan staat. Ik neem niet aan dat je dit ook bij het nederlandse pakket hebt. Daarvoor gaf je net iets te weinig informatie

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Sorry, ik gaf inderdaad iets te weinig info.

Het is juist bij de Nederlandse zenders waarbij de 2e regel ontbreekt in de infobalk bij ingeschakelde MediaHighway.

Zodra ik ga naar de buitenlandse zenders is de infobalk geheel gevuld.

Geplaatst:

Blijkt inderdaad zo te zijn....... Een keer extra op de infoknop drukken en je hebt de informatie toch wel. Als je goed kijkt zie je dat als MHEpg uit staat de bovenste 2 regels onder de infoknop donkerder zijn (deze staan dus gewoonlijk in de tweede regel bij de infobalk).

Als MHEpg aan staat zijn deze regels hetzelfde als de rest en worden ook niet weergegeven in die tweede regel

Een bug of gewoon een eigenschap van MediaHighway??

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik denk niet dat het een eigenschap is van MediaHighway, maar meer een onvolledig werkende PVR5000.

Misschien wil iemand met de eerste firmware in z'n Toppie welke met MediaHighway was aangevuld ons informeren of daar wel de 2e regel van de infobalk wordt gebruikt ?

Ik ervaar het als storend dat de infobalk niet compleet is terwijl ik bij het kijken naar de Topfield PVR4000 wel een complete infobalk zie.

Geplaatst:
Citaat:
Bij sommige zenders is dit normaal als MHEpg aan staat. Ik neem niet aan dat je dit ook bij het nederlandse pakket hebt. Daarvoor gaf je net iets te weinig informatie

Het is inderdaad erg vervelend dat als EPG-MHW aanstaat vele buitenlandse zenders geen NOW en NEXT weergeven.

Er is een Tap die de EPG-MHW automatisch op OFF zet (auto-epg) na de EPG te hebben gedownload, maar de versie die werkt met de nieuwe Topfield firmware doet dit niet.

Andere oplossingen schijnen er helaas niet te zijn op dit moment.

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen