Gast Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 Ik heb sinds kort het laatste image van SF Team in mijn DB zitten, maar krijg de Newcamd er niet in. Hij hangt niet aan het internet en dat is ook niet mogelijk, dus moet ik het zover ik weet via een AddOn doen, de vraag is alleen: hoe doe ik dat precies??? Kan iemand mij helpen?? Hartelijk dank!!
Gast Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 Maar je kunt dus wel communiceren met je Dreambox? als het een Tar.gz bestandje is je EMU dan zou je het met DCC Control kunnen doen.(Dream Control Centre) Ftp'en kan natuurlijk ook nog!!! Maar lees eens bij de Dreambox threats daar is al vaak over gesproken en geschreven(misschien alleen een andere Emu ....maar het blijft het zelfde)
Gast Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 Ik kan uiteraard wel met me DB communiceren over FTP, dat is geen probleem. Ik krijg ook de Tar.gz bestanden er wel in, de vraag is alleen of ik ze, als ik ze in de tmp folder zet, wel juist plaats? En dat het grootste punt, wat dan te doen??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen