Gast Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 Kan ik in de humax 1.37 dezelfde hot erin doen als in de 2.08? Ik kan er nergens wat over vinden ,weet iemand dat of een site waar ik die informatie vandaan kan halen thanks
Rootical Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 www.humax-zone.net (is geen commerciele link).
humaxkijker Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 ik heb dezelfde vraag gesteld op 4-9-2004 (zoek even op dit forum), uit de antwoorden bleek dat daar nieuwe software ingezet kon worden, bij mij werkte het perfect, nb ik weet niet hoe ik de link naar mijn posting moet toevoegen
Gast Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 Inderdaad. Dat kan. Mits je een Hot firmware zonder loader hebt, die zul je overigens het meest aantreffen. Je hoeft de loader niet iedere keer te laden en dat is maar goed ook, want anders moeten onze vrienden van HOT voor iedere loaderversie een file uitbrengen. Ik heb ook een 5400 met L1.37 en alles draait naar wens.
guykers Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 off-topic voor iedereen die nog niet weet hoe snel de juiste link in een bericht te plaatsen, als voorbeeld het probleem bij humaxkijker klik op humaxkijker (links op de posternaam) klik op Berichten van dit lid klik op humax met loader 1.37 klik boven in je adresregel van je browser met je rechter muistoets kies kopieeren ga mbv je browserbutton vorige {back} terug naar de posting waar je op wilt antwoorden klik daar op de button antwoorden klik bij UBB Code op URL (onder het berichtvenster, naast graemlins) klik in de witte adresregel van het popup venster met je rechter muistoets, kies plakken. kies in popupvenster op button OK schrijf/typ: deze link volgen druk op OK deze link volgen vervolg je bericht on topic. De Humax heeft een FW welke loader onafhankelijk is. Alleen is het probleem dat er loaders zijn, welke niet toestaan om de humax met een nulmodemkabel te patchen. Als je over een gepatchte Humax beschikt, is de loader al aangepast, kun je iedere FW erin zetten, welke geschikt is voor jouw model (5400) ps doordat de loader van een 5400Z(G) aangepast is, gedraagt deze zich dus als een 5400 (zonder Z) (je moet dus altijd model 5400 kiezen) correct me if i'm wrong nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen