Ga naar inhoud

Begin van opname niet af te spelen op topfield4000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een programma opneem dan begint de opname keurig op tijd tenminste in ht scherm van de topfield staat rec, als ik de opname wil kijken dan mis ik een heel stuk. Vorige week bv match of the day op de bbc opgenomen. Opname was op tijd begonnen en bij het overzicht zie ik ook de juiste tijd staan er staat zelfs bbc news bij omdat ik de opname expres 5 minuten eerder laat beginnen daarnaast zie je in het venster ook een voorbeeld van de start van de opname en dat is van het news maar als ik ga kijken begint het afspelen ergens halverwege het programma. Geen idee waarom hij niet aan het begin begint iemand een idee welk probleem dit kan zijn?

Tegenwoordig heb ik een xcam icm met topfield 4000 en sinds ik die heb heb ik nooit meer een freeze of wat dan ook gehad alleen dit vreemde probleem heb ik nu.

mzzl

Geplaatst:

[color:"blue"] Goosse, ik heb je onderwerp aangepast. Het was niet zo een slecht gekozen onderwerp dat ik je een waarschuwing geef maar ik adviseer je wel om voortaan zo een duidelijk mogelijke omschrijving te geven van je probleem. Des te meer kans heb je op een oplossing. [/color]

Geplaatst:

sorry hoor dat mijn onderwerp niet zo handig gekozen is maar dat vind ik ook van de tekst in je antwoord dat je het niet zo slecht vind dat ik geen waarschuwing krijg. Dat komt bij mij niet zo heel erg vriendelijk over, maar ik neem aan dat het niet zo bedoeld is..

Geplaatst:

Het was alsnog toch zeer vriendelijk bedoeld.

Ik adviseer je wel even onze spelregels te lezen.

Want daar staat o.a, dat als je het niet eens bent met de moderator dat je dat via PM afhandeld en dat een duidelijk onderwerp belangrijk is voor het forum.

Succes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen