Gast Geplaatst: 26 januari 2005 Geplaatst: 26 januari 2005 Hallo, ik heb een DM500 met oude images etc. Nu had ik altijd op deze DM "Hydra Zeus" te draaien met oa "NewcamD" en "Radagast" maar sinds de key wissel van Canal+ had ik geen beeld meer... Nou was dit geen probleem want heb nog altijd mijn orginele geactiveerde kaart. Toen ik deze erin drukte kwam ik er eigenlijk pas achter dat ik via deze kaart geen beeld heb/krijg. ( op een andere niet dreambox decoder van mij wel ) Nu is mijn eerste vraag dan ook... waar moet ik dit instellen in de dreambox? Ik heb gehoord dat dat via een FTP programma ( like flashfxp )in een config file moet worden aangepast maar welke config file is dit en waar staat deze? Mijn 2de probleem is, nadat ik bovenstaande niet werkend kon krijgen ben ik bezig geweest met verschillende images etc... Nu ben ik bang dat hierdoor ik nog minder ruimte heb gekregen dan ik al had maar jah hoe dan ook door al het gesleutel werkt mijn dreambox niet meer goed. Mijn vraag is, kanik met bijv. flashfxp alles van de dreambox verwijderen ( handmatig dus ) en kan ik dan met een nul modem kabeltje er een nieuwe image opzetten? Ik heb eigenlijk hier een daar al wat gezocht maar echt tot een bijv. stapswijs (her) installatie instructie van een dreambox500 heb ik nog niet gevonden. Weet iemand waar ik dit kan vinden? of heeft iemand dit?
Gast Geplaatst: 26 januari 2005 Geplaatst: 26 januari 2005 Edje kadetje, Nou dat op jou naam zoeken wil waarschijndelijk niet! Maar ok je zou inderdaad een nieuwe image via nulmodem erin kunnen zetten en helemaal met een schone lei beginnen (wel even flash erease doen) en dan Scam 2.4 instaleren. Dan moet je naar mijn mening weer beeld hebben. Ik ben niet helemaal thuis met de 500 ik heb namelijk een 7000 maar ik ga ervan uit dat er niet veel verschil in zit. Greetz Ronald.
Aanbevolen berichten