Ga naar inhoud

Officiele SECA2 kaart in sammy

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi satvrienden,

Ik ben in het bezit van een sammy 9500 DSR viaci en krijg binnenkort een officieel SECA2 kaartje voor Canaal Digitaal. Tot op heden keek ik, hier in Griekenland waar ik woon, naar de Nederlandse zenders via een funcard in mijn zetacam. Momenteel is alles zwart, behalve BVN natuurlijk. Zou die SECA2 kaart werken in mijn Zetacam?

Ik heb begrepen uit alle berichten hier dat de sammy te patchen is zodanig dat zijn interne viaccess slots te gebruiken zijn als SECA2 slots, klopt dit? Ook heb ik gelezen over het feit dat er een conax kaartje in moet zitten om de boel aan de praat te krijgen. Wat is dit voor kaartje? Is dit een funcard met conax keys of zo erin?

Is er geen patch die dat kaartje niet nodig heeft?

Veel vragen ik weet het. Het wordt de eerste keer dat ik ga 'knoeien' met mijn sammy dus vandaar. Is er ergens een stap voor stap handleiding in het patchen van de dsr9500. Op sammyfilez staat veel maar er wordt niet veel uitgelegd voor beginners. Wie heeft wat goed tips, bij voorbaad dank.

Flyingmtm

Geplaatst:

Dat klopt dat je de kaart in de embedded slot kan stoppen, na het patchen van de 9500 VIA CI

Je hebt PM

Groeten Erniebe

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen