Gast Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 Hallo allemaal, Ik heb getracht om met het programma FlashWizardPro 4.5b een multiboot mogelijkheid aan te maken op m'n dreambox. Het programma maakt contact met de dreambox, ziet dat het bootmenu nog niet geinstallerd is. Er komt een pop-up menu die vraagt of ik muliboot wil installeren. Als ik accoord geeft komt het programma met foutmelding '553 could not create file'. Heeft een van jullie wellicht een idee wat de fout kan zijn? Even voor de goede orde, als ik een image gewoon in de flash zet gaat alles o.k. Momenteel draai ik Hydra Zeus, en deze draait stabiel. Alvast bedankt voor jullie reacties, motortje
Gast Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 Moi Motortje, het bleek bij mij belangrijk te zijn welke image ik in flash had. Toen ik daar 1.08.2 origineel in stopte kon probleemloos hydra zeus op USB worden geplaatst. Wiri
Gast Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 Na de tip van Deninux ( nog bedankt daarvoor ) ben ik ook gaan stoeien met Flashwizzard , en ik loop dus tegen de foutmelding 550 ( Failed to open file ) aan. Met zeus op de flash en mardini op de cf . Nu heb ik nog niet geprobeerd om als eerste de orginele image er in te plaatsen , dus dat zal ik alsnog gaan doen. m.vr.grt. SPJ.....
Gast Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 Bedankt voor de tip. Het ging inderdaad goed toen ik de orginele dream image erin gezet had. Goede tip!! Groeten, Motortje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen