Gast Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 van mpg naar .rec is me gelukt door d.m.v project x!! maar is er iemand die mij kan vertellen hoe ik d.m.v project x van . rec naar mpg kan demuxen??(er zitten ook zoveel functies op)!!!!!!!!!!!!! b.v.d dank
Gast Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Lees deze site eens, je moet wel een beetje duits kunnen lezen. Nog een linkje is: hier.
voyager Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 mag ik vragen waarom je wil DEmuxen, ik denk dat je het op dvd wil zetten correct? Regards Sebastiaan,-
Gorilla King Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 Tja, volgens mij juist met ProjectX en dan de standaard functies nemen... Dan de .mpv en de .mpa in bijv virtualdub doen en bewerken. Waarschijnlijk kun je ze ook direct in DVD-authoring software invoeren. Als je een svcd wil maken kun je deze 2 files het beste omzetten met TMPGEnc.
Gast Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Voor de 4000 is TFGet het handigst - levert een VOB file die je zondermeer op een DVD(+-)R(W) kunt plempen. Heb voor de gein ook eens geprobeerd met een gewone CDRW, en dat speelde de DVD speler (el cheapo cyberhome ding) ook nog af, zij het met wat 'blokjes' vanwege de te hoge bitrate.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen