zwahilie Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 krijg steeds meer de indruk dat de beeld kwaliteit van img in flash mooier is dan img over usb heb er zelf al heel wat op gehad in flash en usb mijn tv is een loewe planus 100 hertz zijn er meer mensen die het zelfde waarnemen
tfh Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. De decompressie van het beeldsignaal is in principe onafhankelijk van waar de Image geplaatst is.
dAF2000 Geplaatst: 30 januari 2005 Geplaatst: 30 januari 2005 Lijkt mij ook onwaarschijnlijk of eigenlijk gewoon onmogelijk. Het hele gedoe van 't beeld decoderen gebeurt helemaal in hardware en dat staat al helemaal los van de image.
Gast Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Enige verschil in beeldkwaliteit dat ik ken is tussen RGB en CVBS. RGB is veel beter. ZOu het kunnen dat je Flash-image anders is ingesteld dan dat op USB?
zwahilie Geplaatst: 31 januari 2005 Auteur Geplaatst: 31 januari 2005 Nou dan weet ik het ook niet meer nee zet alles op rgb en heb echt geen bril gekocht bij hans anders een voor flash en de tweede gratis voor usb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen