Gast Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Begrijp er nix van heeft het altijd perfect gedaan. Hij scant alles af maar vind noppes. Heb ik misschien ergens een instelling niet goed staan?
winwiz Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Ik heb ook wel eens zoiets gehad..... Een reset (fabrieksinstellingen) verhielp het. Wel eerst even je zenderlijst backuppen, óf als je toch bezig bent,gewoon alles opnieuw inscannen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Golfman Geplaatst: 31 januari 2005 Geplaatst: 31 januari 2005 Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat je het maximale aantal zenders bereikt hebt. Ook dan wordt er niets meer gescanned. De oplossing is dan om zenders die je niet meer kijkt/geen beeld meer op hebt weg te gooien. 1* DM800HD, 1* DM600, 1* ET5000, 1* ET4500 (plus wat nog op zolder ligt als reserve)
PeHa Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 de 1e mogelijkheid wordt hierboven genoemd, geheugen vol, dan vind de tf niets meer. de 2e mogelijkheid is je hebt alle kanalen er al in staan, dan vind de tf ook niets. succes VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen