Gast Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 Soms moet ik voor mijn werk zeer vroeg op (5.30 uur). Als ik dan in de kamer kom zie ik altijd iets vreemds aan mijn topfield TF4000PVR. De tijdsaanduiding is dan verdwenen. De uren zijn ronddraaiende figuurtjes geworden en de minuten geven een getal aan die me niet duidelijk zijn. Als ik het aparaat aanzet komen er allemaal puntjes in de onderste rij te staan. binnen 15 seconden doet het apparaat weer normaal. De vraag is of dit bij jullie ook voorkomt en wat betekend het dan?¿? Marcel
Joop M Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 Hoi,is niets ernstigs hoor, je Topfield is op dat moment zijn EPG aan het ophalen. Grz Joop Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Gast Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 En die EPG ophaal functie kun je wel uitzetten (weet niet uit m'n hoofd waar, maar zoveel menu's zijn er niet...), op de NL zenders is er toch geen nuttige EPG (1 programma vooruit).
Gast Geplaatst: 1 februari 2005 Geplaatst: 1 februari 2005 Uitzetten ook? Je kunt een andere tijd intoetsen, maar 04.00u is wel mooi gekozen vind ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen