Gast Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 hallo beste sat vrienden bij mij vorige versie van camx (1.12) kreeg ik bij mijn orginele canal+ kaart een melding op het scherm van de tv als er 1 update binnekwam. bij versie 1.13 heb ik dit nog nmooit zien doen. kan deze optie aan gezet worden of gaat dat met deze versie niet meer. gr grad
Ome Merde Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 kopieer je config uit /var/bin even naar je PC en bewerk deze met bijv. Ultra-edit. zet een "1" bij de volgende regel : # Debug OnScreen OSD DEBUG: 1 de melding zou er nu weer moeten komen, alsmede alle meldingen (welke emu/server/codering, etc.) merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 6 februari 2005 Geplaatst: 6 februari 2005 thanx ome merde het werkt tot nu toe , tijdens het opstarten krijg ik weer de informatie te zioen zoals seca card detected enzo. alleen heb nog geen melding van mijn orginele seca kaart gezien dat die word geupdate maar dit kan nog komen misschien. nogmaals bedankt gradje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen