satspock Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Hoi, Is er een kant en klare image voor de 5600 waar al kanalenlijsten en emu,s inzitten ,zodat je alles in 1 keer serieel kan flashen. Ik vraag dit omdat op de 5600 geen netwerk aansluiting zit. Of kan iemand uit Nijmegen mij hiermee helpen? Ik hoor van jullie. Gr,Satspock Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
satspock Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Geplaatst: 2 februari 2005 Of is dit voor de image makers niet mogelijk,zou wel een uitkomst zijn voor de 5600 bezitters. \bijv een hydra zeus met de settings van joske en met de gangbare emu,s en keys. Of blijft dit bij een droom? Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Gast Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Kun je niet gewoon de 5620 images gebruiken. Volgens mij zijn ze toch 56xx. Alleen wel via de seriele poort overpompen.
satspock Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Geplaatst: 2 februari 2005 Maar dat zijn ook geen kant en klare images waar de kanalenlijst enz. inzitten. Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen