Gast Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 fantatisch.. wat een snelheid, vriendelijkheid en service...Bedankt. Lijkt wel een winkel. En dat krijg je in hele hoop winkels tegenwoordig nog niet eens!!
Gast Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 Dankzij Rongogo draait het inmiddels op de 1.09 image ;-) Peter
dAF2000 Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 Nee, PLi bedoelt de 1.09 van Dream en recente images die hier op gebaseerd zijn. En daarmee kan ik ook de volgende mededeling doen: Het is niet gelukt om wifi op Poseidon werkend te krijgen. Maar ik heb al 1.09-images gezien waarop het wel werkte. Er zijn al recente 1.09-images beschikbaar zoals die van MusicBob en ik verwacht dat er binnenkort ook andere 1.09-images uitkomen. Het heeft daarom geen zin om wifi voor Poseidon te ondersteunen, want dat is tegen die tijd al achterhaald. Verder heb ik de wifi plugin 1.2.1 af voor testdoeleinden. Iedereen die een (recente) 1.09-image heeft en wifi en deze zou willen testen, mag me een PM sturen en dan geef ik de download link door. De file is in tar.gz formaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen