Gast Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Hallo Jongens Ik heb hier een @sat nz-ci 7000 gekregen van mijn oma maar nu kan die decoder niet meer zappen hij doet gewoon niks meer alleen hij kan aan en uit blijft op ch01 staan en verder wat ik doe doet hij niks wat kan ik nu doen kan ik soms een nieuwe firmware in zetten of kan ik een harde reset geven wie o wie kan mij op een goede weg brengen of is die decoder gewoon stuk Groetjes [color:"red"] Onderwerp aangepast! [/color]
chris64 Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 lijkt op een soft probleem kijk op atsat site voor org softw en flash hem opnieuw dan zal het wel opgelost zijn gr chris
Gast Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 dat heb ik gedaan heb van iemand van dit board een software gekregen maar het hielp niet hij blijft gewoon op ch01 staan en verder doet hij niks kan ik hem niet gewoon een harde reset geven of een andere firmware inzetten en waar kan ik die vinden want op ***geen-reclame*** staat wel software maar niet voor mijn decoder of ik kijk mischien op de verkeerde site wie kan mij helpen of stuur even en pm naar mij dan je wel groetjes
chris64 Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 hier heb je alle software voor de atsat helaas had je geen mailadres gr chris
Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 bedankt voor je bestanden gaat het vanavond even proberen maar er staan twee file's is een rom en een out file welke moet ik als eerste gebruiken Groetjes armando
Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 oke heb geprobeerd met jou software maar dan geeft hij in de linker kolom alleen 00 en de volgede regel weer 00 en dan doet hij niks volgens mij werkt dat niet met die software of het is de verkeerde file want jij heb mij de file op gestuurd van de 7200 maar ik heb de 7000 heb je soms nog andere sugeties of weet jij het ook niet meer groetjes armando o ja ben ook al wezen kijken op atsat maar er is niks te vinden over de 7000 versie
chris64 Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 ik kan je wel een site geven maar zoek eens bij google op atsat wat eindigd op tv dan heb je de goede site via support kun je de org softw vinden misschien heb je hier wat aan gr chris
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen