Gast Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Met welk acces point kan je het beste draadloos dream tv bekijken,wie heeft er ervaring met s.n.o en is dit er wel voor geschikt,zonder uitval van de snelheid van de stream.wie heeft ervaring?
Gast Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Ik zelf kan probleemloos tv op de laptop kijken via een wireless router. Ik gebruikte daarvoor dreamtv. Gr. Ronald
Fabian Geplaatst: 15 februari 2005 Geplaatst: 15 februari 2005 Bij mij werkt het ook i.c.m. met mijn DB7000. Voor op de camping wil ik en DB500 kopen en de TV-stream hiervan wil ik m.b.v. DreamTV op mijn laptop bekijken. Iemand hier ervaring mee of dit mogelijk is met een DB500? B.v.d., Fabian
Gast Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 Heb hier ook s.n.o en dat bevalt erg goed: nooit last van zwak signaal. Heb 11 Mbit versie (had toen nog geen keuze) en mbv VLC kan ik bijna zonder haperingen op mijn laptop tv kijken. Dreamtv heb ik nooit geprobeerd...
Gast Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 Ik heb al diverse pogingen gedaan, met name dream tv. Ik krijg wel verbinding, maar na een aantal seconden begint het haperen. Ik heb een sitecom wireless router en een 3 jaar oude laptop (pentium 3) met een 11 mbit verbinding. Ergens gaat er iets fout, maar wat?
Ome Merde Geplaatst: 16 februari 2005 Geplaatst: 16 februari 2005 11Mbps is toch echt te traag. als je wel beeld hebt (af en toe haperingen) dan mag je van geluk spreken. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen