Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Hey, Kan iemand mij vertellen hoe ik in een menu kom waar ik de foto's op mn cf card, via de tv kan kijken.
Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 ik kan het helaas niet voor je proberen op CF, maar je zult minimaal de "picviewer" moeten hebben geladen. vanuit die plugin kun je dan door de directories lopen.
Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 OK picviewer zit erin ,maar weet niet waar ik hem moet zoeken naar de cf??? thanx
Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Dat kan ik hier helaas ook niet bepalen, maar druk RODE knop en je zit in de ROOT. Kzou daar dan verder zoeken. Misschien onder MNT want daar zit ook de USB
Barabas Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Citaat: OK picviewer zit erin ,maar weet niet waar ik hem moet zoeken naar de cf??? thanx Log met telnet in en, met één van de volgende commandos kun je zien waar de cf gemount is. - df - mount Suc6 Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen