humblebee Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Wie heeft de Star Trek skin al werkend in de Hydra Poseidon image. Ik heb momenteel Poseidon in mijn USB zitten, maar toen ik de Star Trek skin selecteerde en opnieuw opstarte, bleef de box hangen bij de Hydra danger icoontje. Als ik gewoon opstart via de flash (Zeus), gaat hij wel gewoon verder.
Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Bij mij werkte die zonder problemen. wel heel nadrukkelijk aanwezig en fel gele kleuren over het hele scherm dus heb hem maar weer verwijderd. Wel is het Cpanel geupdate en daar staat dat ie uit het menu is gehaald. Waarschijnlijk omdat er meerdere problemen mee hebben gehad
Elst Stars Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Is al uit het C-panel gegooit. Waarschijnlijk toch geen goede skin. DM800HD SE 250Gb SATA TechniSat DigiDisch 45cm 4 in 1
humblebee Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Geplaatst: 5 februari 2005 Oke, bedankt. Leek me wel leuk toen ik iets zag bij DBF. Hoop nog wel dat er nog eens zoiets komt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen