Pestvogel Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Ik ben een beetje aan het stoeien met een db 500 s omdat het een mooi klein 12 v. ontvangertje lijkt voor in de caravan. Bij de Technical Data kwam ik tegen: common available NIMs(DVB-S, DVB-T, DVB-C ) Kan iemand mij uitleggen (in gewoon nederlands s.v.p) wat dit betekent ? B.v.d.
percies Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Citaat: Ik ben een beetje aan het stoeien met een db 500 s omdat het een mooi klein 12 v. ontvangertje lijkt voor in de caravan. Bij de Technical Data kwam ik tegen: common available NIMs(DVB-S, DVB-T, DVB-C ) Kan iemand mij uitleggen (in gewoon nederlands s.v.p) wat dit betekend ? B.v.d. DVB-S is satelliet via de wok DVB-T is terristisch via de ether DVB-C is Cable via de kabel
Pestvogel Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Geplaatst: 5 februari 2005 Bedankt fransv. Maar mag ik concluderen dat deze box voor alle drie geschikt is ?
percies Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Nee dus, je koopt of een S, T of C !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen