Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Kan ik de MR updaten met een twin-programmer of een ucas programmer ?
bommeltje Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 hoi, met de cammy ice workshop en de ucasloader gaat het. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Kan ik met een Twin programmer ook i.p.v. MR er Penta Crypt opzetten? En klopt het dat een UCAS programmer hetzelfde is als een Twin programmer in de U stand?
maxloader Geplaatst: 7 februari 2005 Geplaatst: 7 februari 2005 Citaat: En klopt het dat een UCAS programmer hetzelfde is als een Twin programmer in de U stand? Een twin progger in U stand is het zelfde als een UCAS progger. Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Is het dan nu wel of niet mogelijk om de CAM te veranderen van MR naar een ander iets zodat je er Pentacrypt op kunt zetten met behulp van een twin programmer?
maxloader Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 Als je de Xilinx wilt veranderen (een MR heeft een andere xilinx als een MM), dan lukt het niet met een twin programmer. Met een cas gaat het wel. Wat heb je nu voor crypt in je ontvanger staan? Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 21 februari 2005 Geplaatst: 21 februari 2005 Er zit nu MR in, tuner is niet van mijzelf. Maar het is me nu wel duidelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen