Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Vandaag heb ik pli opgewaardeerd naar de nieuwste versie. Alles ging goed. Na het updaten heb ik camx, newcam en spelletjes gedownload. Omdat er toen geen ruimte meer was heb ik de var verplaatst naar de harddisk. Dit heb ik gedaan via de optie bij de setup plugin. Nadat de var verplaatst is kan ik echter niet meer een lijst zien met mogelijke downloads, bij emu setup worden geen emu's weergegeven en als ik een internetupdate probeer uit te voeren van pli krijg ik het bericht: : can't resolve hostname". Weet iemand of er iets is fout gegaan of dat ik nog iets moet instellen?
Gast Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 heeft iemand nog een idee? Snap zelf totaal niet wat er mis kan zijn.
Henksat Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Ik zou effe opnieuw beginnen. Het liefst serieel voorafgegaan door een erase image, daarna de Pli. Wat dan wijsheid is: na de flash met de Pli er een zenderlijst inzetten, dan je var op USB zetten, en dan pas addons en emu`s gaan installeren. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen