mamutskywalker Geplaatst: 9 februari 2005 Geplaatst: 9 februari 2005 dit image heeft nu nog geen voordelen wat ik kan zien maar er zit een email plugin op standaart en nog een paar dit soort dingen hij lijkt aardig stabiel maar uitzetten loopt niet lekker maar je kunt nog geen emu draaien etc , maar voor latere images van hydra, ronald etc zou het leuk kunnen zijn maar ik heb hem wel op de usb maar gebruik hem niet meer omdat er weinig mee kan doen Dreambox 8000, wavefrontier T90
rai Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Iemand dan al een poging gedaan om die e-mail plugin eruit te halen en dan kijken of idt in z'n 7000 image werkt? Gebruik nu nog steeds TUXMAIL, maar is niet echt stabiel te krijgen.
Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Citaat: dit image heeft nu nog geen voordelen wat ik kan zien maar er zit een email plugin op standaart en nog een paar dit soort dingen hij lijkt aardig stabiel maar uitzetten loopt niet lekker maar je kunt nog geen emu draaien etc , maar voor latere images van hydra, ronald etc zou het leuk kunnen zijn maar ik heb hem wel op de usb maar gebruik hem niet meer omdat er weinig mee kan doen Dit eigenlijk ook meer 'n aktie om te kunnen laten zien dat 't uberhaupt mogelijk is om 7020 images op 'n 7000 te draaien. Een goede E-Mail client zou trouwens wel welkom zijn, want Tuxmail loopt bij ook niet bepaald stabiel.
Erik Slagter Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Citaat: Ondanks dat ik 'n grote Dreambox freak ben zal ik de DM7020 niet aanschaffen, want ik vind 'm niet echt revolutionair. Ik wacht liever ff de DM7025 (met twintuner) af. Als je nou toch een nieuwe koopt, waarom houd je dan niet gewoon de oude erbij, dan kun je pas ECHT onafhankelijk opnemen, heb ik ook, bevalt prima. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Erik Slagter Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Citaat: Beetje OT, maar op het bord waar het artikeltje naar toe verwijst wordt al gesproken over een dm8000 voor 2e helft 2005... (met hdtv ondersteuning) Ik heb nog niks van DMM zelf vernomen. Ik denk dat ik weet wie je bedoelt en volgens mij bralt-ie maar wat. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
rai Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Heeft die 7020 misschien ook de mogelijkheid gekregen dat het AB kanaal op een andere frequentie zit? Dus dat je niet met je AB ongewild 2 boxen tegelijk bediend.
Gast Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Denk 't niet, want ik kan bv. bij m'n DM500 ook de DM7000 remote gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen