Ga naar inhoud

xtreme kan kanaallijst wel uitlezen maar er niet i

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoy satvrienden

ik kan me kanaallijst wel uit lezen,maar ik krijg hem met geen mogelikheid er in geprogt.

gebruik eht prograamma : cheditor 11

: xtreme channel editor 11

beide werken niet

pentacrypt 1.05

model eci 95005

s/w v01.05.04

h/w 13.05.65

loader v.514

ca 3.0.3

ik wilde ook graag de nieuwe emu erin zetten, maar asl ik nu al problemen heb met me kanaallijst weet ik het niet .

of is er meshien een emu firmware met kanaallijst, dat ik meschien van voren af aan kan werken

wie kan me daar voldoende uitleg over geven.

alvast bedankt voor de moeite

gr- jakop

Geplaatst:

sommige zaken zijn tragisch

Ha Jakop,

Je bericht doet zeer aan mijn ogen.

Als ik klaar ben met huilen probeer ik je wel antwoord te geven.

Geplaatst:

Dus ik de emu versie van vandaag in mijn @sat9500s gezet met kup 230 (moet zo, in supervisor mode, terug naar origineel svp echter met kup 206 doen, eveneens in supervisor mode!!!)

Nummertje 6* bijgewerkt en inderdaad, hoera, licht op br*ndew*jn. Echter de geheel digix toestand kent zware tegenslagen en een voordeel. Hij kan geen zenders meer zoeken want hij neemt overal een FEC van 2/3 aa en vind niks. Gooit van alles weg uit je zenderlijst. Betwijfel of je dat met een editor kunt herstellen. Misschien een factory reset, daar de database formaten kennelijk incompatibel zijn. Gek genoeg na terugzetten oude firm kendde hij al mijn oude zenderlijsten weer, dus de digix firm bewaart die elders op een ander manier met een zeer hinderlijk favoerietenlijstgedoe met pincode. Nee de @sat was en blijft de beste van de KAON-stal nog steeds in alle opzichten. Dus alles erweer vanaf gegooid. Oja, het menu had drie smaken: Duit, engels of turks. Bij opstart staat hij op de turks, bij optie 1 van de instellingen naar ingliz zetten dus en de channel lock eraf en dan de gekleurde knopjes for bekende hidden menu.

Het voordeel, de klok klopt nu echt eens een keer.

Nu wachten op de persoon die zegt hoe dat scan/database probleem op te lossen.

Greetz,

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:

hallo allemaal

k begrijp het nu ben ook maar een leek hoor

had niet in de gaten dat 9500 s @ was

nu kan ik ook weeer me setings schrijven , das weer ok/

maar nu wilde ik er nieuwe emu firware op zetten ,wat kan ik dan het beste gebruiken

bij voorbaat dank

gr- jakop

Geplaatst:

Gezien mijn verslag, die firm van vandaag voor de digix, ware het niet dat z.g. "Houston we have a problem", probeer zelf maar eens aan de hand van mijn bijdrage hierboven. Bij Ant vind je wat je nodig hebt. Kup 230 moet je in frankrijk yahoo-en.

Echter mijn advies houd het beter bij penta 1.20 en/of MR 1.66.

De digix firm is t.o.v. de @sat zeer onhandelbaar.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:
Citaat:
Gooit van alles weg uit je zenderlijst. Betwijfel of je dat met een editor kunt herstellen. Misschien een factory reset, daar de database formaten kennelijk incompatibel zijn. Gek genoeg na terugzetten oude firm kendde hij al mijn oude zenderlijsten weer, dus de digix firm bewaart die elders op een ander manier met een zeer hinderlijk favoerietenlijstgedoe met pincode. hij op de
Het voordeel, de klok klopt nu echt eens een keer.

Nu wachten op de persoon die zegt hoe dat scan/database probleem op te lossen.

Greetz,
Rudolf

Als je de favo lijst even bekijkt zitten daar je kanalen in. Simpel de favo weggooien en de kanalen worden weer toegevoegd aan de all lijst

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen