Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi l.s.

Ik heb een vreemd verschijnsel met de nieuwe optie in Poseidon (Hydra dus)voor de bestandsgrote van de opname.

Ik heb deze ingesteld op 4 gig. dan heb ik elke film wel zowat in een file. Prima opname ok, terug kijken ok. Maar nu wil ik bv met TSman de film naar mijn pc halen is ie weg ??? Via samba of ftp ook pleite in de MOVIE dir???

Even terug kijken op de DB en ja hoor de film werkt??? Heel vreemd wel een film op 2 gig als een file,die nog wel blijft bestaan.

Iemand ook dit verschijnsel of een oplossing. Ik probeer eerst terug naar 1 gig file's hopelijk verdwijnen ze dan niet weer. Misschien slaat hij ze ook ergens anders op??

Sjaak

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Geplaatst:

Kan het niets te maken hebben met de max. bestandgrootte in Windows FAT32 systemen? Of heb jij NTFS?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Draai Xp op ntfs. Maar dat verklaard niet waarom Tsman niet werkt?

Als alles eens.....

Geplaatst:

Zou kunnen weet niet hoe samba werkt wel dat het werkt voor mij. Maar met ftp zijn ze er ook niet ??

Als alles eens.....

Geplaatst:
Citaat:
Hoi l.s.

Ik heb een vreemd verschijnsel met de nieuwe optie in Poseidon (Hydra dus)voor de bestandsgrote van de opname.
Ik heb deze ingesteld op 4 gig. dan heb ik elke film wel zowat in een file. Prima opname ok, terug kijken ok. Maar nu wil ik bv met TSman de film naar mijn pc halen is ie weg ??? Via samba of ftp ook pleite in de MOVIE dir???
Even terug kijken op de DB en ja hoor de film werkt??? Heel vreemd wel een film op 2 gig als een file,die nog wel blijft bestaan.
Iemand ook dit verschijnsel of een oplossing. Ik probeer eerst terug naar 1 gig file's hopelijk verdwijnen ze dan niet weer. Misschien slaat hij ze ook ergens anders op??

Sjaak

Misschien dat dit artikel het één en ander wat duidelijker maakt:

Dat zeg ik... lezen!

Geplaatst:
Citaat:

Misschien dat dit artikel het één en ander wat duidelijker maakt:

Dit artikel is slechts een jaar of twee achterhaald...

De enige restrictie die de dreambox nog _had_ op gebied van filesize was Enigma zelf, die expliciet een controle deed. Die is er nu (CVS) uitgehaald en het werkt allemaal prima met grote files.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen