Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Als ik opneem met mijn dreambox heb ik soms na 5 min, of zelfs soms maar na 1 uur dat het beeld opeens gefreezed is en dan is dat ook voor de rest van de opname een stilstaandbeeld, weet iemand wat dit verzoorzaakt?
dAF2000 Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Heb je radegast als emu gekozen? Die is bij mij niet meer zo stabiel en ben daarom overgestapt op newcamd.
Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 heb je soms even lopen zappen ? p.s. ter info: als het beeld eventjes freezed na 30 seconden, dat moet er een elco tussenmet Y-kabeltje
Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Nee, heb newcam lopen maar heb het ook al geprobeerd met mijn dragon cam en heb hetzelfde resultaat, ik heb het ook niet altijd die freezes maar van als er 1 freeze is dan is dat tot het einde van de timer. Ik heb ook niet van kanaal gezapt want het was als ik niet thuis was via de timer dat ik de opname meestal doe.
Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Kijk eens naar je signaalinfo. is je BER wel NUL ?
Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Ja, BER is nu en 89% signaal dus dat zou geen probleem mogen zijn. Ik weet niet waar te zoeken.
Erik Slagter Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Citaat: Nee, heb newcam lopen maar heb het ook al geprobeerd met mijn dragon cam en heb hetzelfde resultaat, ik heb het ook niet altijd die freezes maar van als er 1 freeze is dan is dat tot het einde van de timer. Ik heb ook niet van kanaal gezapt want het was als ik niet thuis was via de timer dat ik de opname meestal doe. Dit duidt erop dat de dreambox niet meer kan decoderen. Wat ook wel eens het geval is (vergelijkbaar probleem) is dat de zender van ongecodeerd naar gecodeerd overschakelt en dat niet goed wordt opgepakt. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen