Gast Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Ik ben nieuw in het dreamboxgebeuren. Ik heb een dreambox en heb daar een 120Gb harde schijf van maxtor in gebouwd. Nu heb ik het probleem dat opnemen op de harde schijf niet werkt. Wanneer ik bijvoorbeeld een paar minuten opneem van bv. RTL4 en dit terug kijk, dan zie ik wel de naam van de zender en de tijd lopen maar verder alleen maar zwart beeld. Herkent iemand dit? Mijn configuratie is een dreambox 7000S voorzien van: - Hydra Posidean - Radegast Final, Xcam en CamX - Originele Canal-digitaalkaart. Verder wil ik in de toekomst een DM500 kopen en binnenshuis cardsharen (is toch legaal?). Kan dit zogenaamd peer2peer (7000S als server DM500 als client)of moet er altijd een PC draaien hiervoor? Alvast bedankt voor de info. Groetjes, Robert
Hyunday magic Geplaatst: 10 februari 2005 Geplaatst: 10 februari 2005 Zwarte opnames. Dit is bekend als je Radegast Final gebruikt. Met radegast V3.0 beta14 gaat het wel goed. Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen