Olaffe Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Zo, eerst wil ik even mijn lof kwijt: Ik heb gister mijn Pioneer uit het stof gehaald en Euromuis 4.1 geinstalleerd. Echt fantastisch! Ik had nog een firmware uit 2003 er op, maar Euromuis heeft er iets heel moois van gemaakt! (misschien moet ik die van Spirit_Rules ook maar eens installeren, om te zien wat er allemaal voor een moois op de pioneer gedaan is) Ook de snelle omschakeltijden in vergelijking met mijn humax vallen zeer op! (De bediening van de Menu's is weer wat langzamer, maar ja, daarmee kan men leven) Dan heb ik nog een paar vragen: Ik wil graag zelf een paar funkties op andere toetsen van de afstandsbedienung leggen. (De infrarood van de orginele AB is zeer zwak, maar op mijn universele missen natuurlijk een paar toetsen) Is het mogelijk voor een buitenstaander, om dit in de firmware aan te passen? Klinkt naief, maar misschien klinkt het beter, als ik vertel, dat ik 20 jaar programmeerervaring meebreng. Bestaat er rudimentaire doku, over hoe ik over de seriele poort met de emu kan communiceren? (ben vooral geinteresseert geraakt, door de menuopties voor EMMs over de COM poort) En dan nog een vraag die aan het illegale grenst, en als ie te ver gaat kan ik hem ook weghalen: Ik krijg bij de "EMU Information" de foutmelding "signature: fout", als ik een S**A2 kanaal von onze Spaanse vrienden bekijk. Keys zijn in ieder geval in orde, want daarmee krijg ik gewoon beeld op andere ontvangers. Ik ga er dan maar even dom vanuit, dat het probleem: 1) in de Hashtable ligt: Waar ligt die Hashtable, of hoe kan ik die bekijken? (firmware, eeprom, settings, ...) of 2) Ik nog wat moet doen om PPV records te ontvangen (als dat zo is, dan klinkt de foutmelding een beetje raar, maar dan vindt ik hetzelf wel uit) In ieder geval, al vast bedankt voor reakties, Chrz, Olaffe
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen