The Iron Maiden Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Hallo ik heb zojuist de Newcamd 5.26 EMU gedownload op mijn PC. Met welke software kan ik makkelijk een nieuwe EMU installeren? Ik draai de SF 1.08.1 image op een DB7000 Slayer VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
intruder Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 Hier alles over de Dreambox. Hier staan onder downloadsectie ook diverse leuke progjes voor de DB. Suc6 Intruder VU+ UNO 4K se ; VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro ; Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5
Ome Merde Geplaatst: 11 februari 2005 Geplaatst: 11 februari 2005 je kan, mits je dreambox op het internet is aangesloten, nieuwe emu's vanuit het SF image zo in je dreambox gooien. bij mij werken de URL's bijna nooit (heel apart), vandaar dat ik ook met The Hydra draai. Via het cpanel is alles te downloaden van het net (wat vervolgens automatisch wordt geïnstalleerd). merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen