Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

krijg met MV sinds gisteren nog maar twee tijden in de nederlandse epg. ook na het opnieuw laden op ned 1 via de 0 toets. De duitse zenders tonen wel gewoon de 5 progeramma's ,zoals ik hem ingesteld heb. Ligt dit aan mijn instellingen of is er bij cdig iets niet goed?

Geplaatst:

Op Ned 2 gaan staan, activeer MV, druk op 4, druk dan op de knop TV (linksonder op de afstandbediening). Nu haatlt ie nieuwe info op.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

heb hier de de mv plugin van de hydra controlpanel. bij toets 1 t/m 7 wissel ik alleen van layout. volgens mij haalt hij gegevens op via nul. alleen op dit moment niet.

Geplaatst:

Bij mij haalt hij met verschillende images.

Net als Henksat al zei de info op door op tv knop TV (linksonder op de afstandbediening) in te drukken ;-)

gebruik standaard gedownload via addons, hierna opstarten via gele knop klik op dream menu button op AB, daarna mhw-nl aankiezen, autodirs uitvinken en opslaan, hierna aliassen gelijk zetten (ned1 is bijv ned 1)

en ook ik gebruik als standaard overzicht view optie 9 (met vijf programmas vooruit zicht baar per kanaal)

Helaas in view 9 kun je via tv niet updaten.. switch eerst naar view 1 druk op tv, herladen met 0 en dan weer view 9

Zo even uit het hoofd dan he ;-)

VU+DUO OpenPli

DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen